Log directory is not writable - please CHMOD e107_plugins/log/logs to 777
 

Mereu aproape de tine!

SPR Diamantul va merge inainte, cu actiunile privind premiul anual pe 2010


Anunt pentru membri : SPR Diamantul va merge inainte, cu actiunile privind premiul anual pe 2010 !



Chiar daca din Decizia ICCJ- Sectiile Unite nr. 21 din 18 noiembrie 2013, rezulta o concluzie rezonabila ca, la presiunile politice, Inalta Curte, prin admiterea RIL-ului, a pus cruce actiunilor privind premiul anual pe 2010, sindicatul va merge inainte cu toate actiunile cu acest obiect .

Vom cauta motive de drept suplimentare, care sa faca aceasta decizie ICCJ (obligatorie de altfel, pentru instante), inutilizabila, in cauzele noastre.


Cu stima,
Dinca Emil Florin
Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 06 December 2013 : 10:35 email to someone Afisare pentru Imprimare


O teapa elaborata ce ne-a fost trasa de politicieni, Curtea Constitutionala, instantele de contencios administrativ, ICCJ, cu privire la premiul anual pe 2010


Mecanismul tepei :

La 1 ianuarie 2011, a intrat in vigoare art. 8 din Legea 285/2010 ( adoptata de PDL-ul lui BOC), potrivit caruia " Sumele corespunzătoare premiului anual pentru anul 2010 nu se mai acordă începând cu luna ianuarie 2011, acestea fiind avute în vedere la stabilirea majorărilor salariale ce se acordă în anul 2011 personalului din sectorul bugetar, potrivit prevederilor prezentei legi. "

Din continutul evaziv si contradictoriu al acestui articol, facut fie de retarzi cu dificultati in a construi propozitii clare, fie de escroci, fiecare a inteles ce a vrut. Salariatii de la bugetul statului, loviti cu taierea de 25%, au asteptat cu incredere, pe de o parte, sa li se restituie cei 25% si pe de alta parte, sa li se acorde si premiul anual, sub forma de majorari salariale. Institutiile publice au inteles ca nu se mai acorda premiul anual.

Cand salariatii bugetari s-au prins ca nimeni nu are de gand sa le mai plateasca, premiul anual pe 2010, au inceput actiunile in instanta. Unii au criticat textul neclar al art. 8 din Legea 285/2010, ca fiind neconstitutional.

Organul cameleonic numit Curtea Constitutionala (compus din oameni numiti politic, dintre care, contrar credintei omului obisnuit, unii n-au fost judecatori, in viata lor), a stabilit, prin Decizia CCR 115/2012, ca art. 8 din lege e " constitutional" si nu retroactiveaza, ca statul nu a negat prin acest articol, dreptul la premiul anual pe 2010, ci doar a modificat modalitatea de executare a obligatiei. In cuvinte simple, CCR ne-a aburit ca art. 8 e ok si sa stam linistiti, ca statul nu ne smechereste.

Cu asigurarile date de CCR, bugetarii au crezut ca urmeaza sa vina banii sau ca, daca nu vin de buna voie, instantele de judecata vor obliga institutiile publice debitoare, sa achite creantele privind premiul anual.

Socul mare a venit cand naivii bugetari au inceput sa piarda pe capete, la instantele de contencios administrativ (cu exceptia unor norocosi minoritari, care au dat de judecatori integri) si au aflat si motivul. Cica premiul s-a dat, dar nu si-au dat ei, seama!

S-ar fi cuprins cica, acest premiu, in majorarea salariala de 15%, ce ne-a fost data prin art. 1 din Legea 285/2010 ! ( si care, in realitate, conform documentului de fundamentare a legii, a reprezentat o parte din cei 25% ce au fost taiati, bugetarilor de Guvernul Boc, neavand, initiatorii, nici o intentie sa acopere, prin majorarea de 15%, si valoarea premiului anual pe 2010 !).

Tare, nu? Din motivarea instantelor, nu putem sa intelegem decat ca Legea 285/2010 a avut initiatori lipsiti de discernamant, care nu si-au dat seama ca, in textul scris de ei, ar fi inclus, in cei 15%, si premiul anual pe 2010.

Pe de alta parte, avem sute de mii de bugetari tampiti care nu au stiut sa citeasca o lege, si nici macar fluturasul de salariu. Toti fraierii astia, inclusiv grefieri si magistrati, au dat in judecata institutiile publice, pentru bani pe care i-au primit inca din 2011, pe care i-au si papat, si ei nici nu aveau habar. ( http://www.b1.ro/stiri/eveniment/vaslui-ministerul-justi-iei-dat-in-judecata-de-22-de-magistra-i-i-grefieri-ai-judecatoriei-hu-i-70350.html ).

Cireasa de pe tort, ne-a venit de la ICCJ -Sectiile unite.

În sedinta din 18 noiembrie 2013, ICCJ a solutionat RIL introdus de Procurorul General, privind premiul anual. Citam din comunicatul Curtii:

"Prin Decizia nr.21 în dosarul nr.16/2013, Curtea a admis recursul în interesul legii formulat de procurorul general al Parchetului de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie şi, în consecinţă:
Stabileşte că, în interpretarea şi aplicarea dispoziţiilor art.8 din Legea nr.285/2010 privind salarizarea în anul 2011 a personalului plătit din fonduri publice, premiul pentru anul 2010, prevăzut de art. 25 din Legea nr. 330/2009 privind salarizarea unitară a personalului plătit din fonduri publice, a fost inclus în majorările salariale stabilite pentru anul 2011, potrivit dispoziţiilor art.1 din Legea nr.285/2010, nemaiputând fi acordat în forma supusă vechii reglementări.Obligatorie, potrivit dispoziţiilor art. 517 alin. 4 Cod procedură civilă adoptat prin Legea nr. 134/2010.
Pronunţată, în şedinţă publică, azi 18 noiembrie 2013."


The end !Teapa finalizata, demna de un Oscar. Fraierul bugetar, ramas cu buzunarele goale si fluierand a paguba. Bugetul statului e salvat, gata sa fie prapadit de lacustele USL, pentru pregatirea alegerilor.

Intr-o concluzie amara, suntem un popor de tampiti. Traim intr-o tara in care initiatorii de legi, nu au habar ce legifereaza. Afla insa, mai tarziu, de la judecatori. In cazul de fata, nefericitii care au intocmit proiectul legii 285/2010, din neatentie, ar fi inclus, in marirea de 15% si premiul anual pe 2010. Destinatarii legii, cetatenii, la fel, nu inteleg limba romana ! Pe toti ne lamuresc, judecatorii ICCJ- Sectiile Unite. Cum ne-au lamurit bustean, tot printr-un RIL, si cu insulta si calomnia!

Si uite asa, te duci bou, la " judecata", si un judecator de contencios administrativ din Romania, te trasforma ieftin, la pretul unei taxe judiciare, intr-o vaca Angus.. Nu mai trebuie sa mergem la Paris, mon cher !



Emil PASCUT
Presedinte SPR Diamantul

Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 05 December 2013 : 16:20 email to someone Afisare pentru Imprimare


Ministerul Afacerilor Interne, dovada romaneasca a teoriei potrivit careia timpul este relativ. Instructiunile NKVD pentru Europa de Est


Ministerul Afacerilor Interne, dovada romaneasca a teoriei potrivit careia timpul este relativ.
Instructiunile NKVD pentru Europa de Est.



Einstein a demonstrat că timpul care se scurge pentru un observator aflat pe un corp în mișcare, este mai scurt decât timpul care se scurge pentru un corp în repaus.

In timp ce administratia publica din tarile civilizate (acelea referite de politicienii nostri sub denumirea " partenerii europeni") a ajuns in anul 2014, administratia publica romaneasca, si, in particular, dragul nostru minister de interne, sta in repaus.

Mai precis bate pasul pe loc, blocata undeva, in anii '50-'80, ani in care orizonturile nostre erau toate, rosii.

Cum am ajuns la acesta concluzie? Foarte usor, fara sa facem calcule matematice.

Am luat una bucata din faimoasele Instructiuni NKVD pentru tarile Europei de Est ( emise in 1947) si am comparat starea actuala din tara, particular din MAI, cu continutul acestor instructiuni.

Rezultatul ne-a confirmat ca MAI a ramas in anii '50 si ca desi, aparent, ministerul este condus de un ministru liberal, in realitate este condus de fantomele comunismului.

Mai jos, vom prezenta, "brief", istoria acestor instructiuni faimoase si un extras din document, cu acele reguli relevante care sustin concluzia noastra.

Astfel, potrivit informatiilor oferite de dl. Google, Instructiunile in cauza au fost elaborate de Lavrenti Beria la 2 iunie 1947si au primit indicativul "Moscova 2-6-1947 (Strict secret) K-AA/CC113, indicatia NK/003/47". Documentul, considerat autentic, a fost descoperit în biroul lui Boleslaw Bierut, preşedinte al Poloniei (1945-1952) şi publicat pentru prima dată în ziarul polonez "Novi Dzienic", în 1981. Acelaşi document a mai fost descoperit şi în Cehoslovacia, Germania, Bulgaria. În mod sigur a fost aplicat şi în România, deşi SRI nu a confirmat existenţa lui în arhivele Securităţii. La aceste instructiuni, se face referire in cartea: "KGB. Istoria secreta a operatiunilor sale externe de la Lenin la Gorbaciov" (Londra, 1990, autori Andrew si Gordievski) si in cartea lui Bogdan Ficeag, " Tehnici de manipulare".

Extras din

Directivele NKVD pentru ţările din orbita sovietică
Moscova 2-6-1947 (Strict secret) K-AA/CC113, indicaţia NK/003/47


(...)

"8.Se va acorda o atenţie deosebită persoanelor cu capacităţi organizatorice şi cu şanse sigure de popularitate. Aceşti oameni trebuie cooptaţi, iar în cazul în care se opun, se va bloca accesul lor la posturi ierarhic superioare.

9. Se va urmări ca funcţionarii de stat (exclusiv organele de securitate şi din industria minelor) să aibă retribuţii mici. Aceasta se referă îndeosebi la sfera sănătăţii, justiţiei, culturii, respectiv la cei care deţin funcţii de conducere (documentul găsit în Cehoslovacia adaugă: mai puţin cadrele de conducere alese pe baza lealităţii faţă de regimul socialist).
(...)
14. Trebuie făcut totul ca hotărarile şi ordinele - fie acelea cu caracter juridic, economic sau organizatoric - să fie nepunctuale.

15. Trebuie făcut totul ca anumite cazuri să fie discutate concomitent de mai multe comisii, oficii şi instituţii, însă nici una dintre ele să nu aibă drept de decizie înainte de a se consulta cu celelalte (fac excepţie cazurile ce vizează industria minelor).

16. Sindicatele din uzină nu pot exercita nici o influentă asupra activităţii din uzină. Ele pot lucra doar la punerea în practici a hotararilor şi atât.

17. Sindicatele nu au dreptul de a se împotrivi conducerii în nici o problemă. Sindicatele trebuie să fie ocupate cu alte probleme minore ca de exemplu: organizarea odihnei în concedii, discutarea cererilor de pensii şi împrumuturi, programe culturale şi distractive, organizarea de excursii, repartizarea mărfurilor deficitare, justificarea unor puncte de vedere şi decizii ale conducerii politice.

18. Trebuie organizat ca numai acei conducători să fie avansaţi care execută impecabil problemele cu care au fost însărcinaţi şi care nu le analizează depăşind cadrul activităţii lor.

19. In legătura cu activitatea băştinaşilor care sunt purtători ai unor funcţii de partid, de stat sau administrative trebuie create asemenea condiţii, ca aceştia să fie compromişi în faţa angajaţilor, astfel încât să devină imposibilă întoarcerea lor în anturajul iniţial.
(...)
32. Trebuie extinsă birocraţia statului în cel mai înalt grad în toate domeniile. Este admisă critica activităţii organelor administrative, însa nu se admite nicidecum scăderea numerică a personalului şi nici funcţionarea normală a aparatului birocratic.
(...)
42. Se interzice judecarea sau chiar criticarea publică a acelor conducători numiţi de către partid, care prin activitatea lor au produs pierderi sau au trezit nemulţumirea angajaţilor. În cazuri drastice se recheamă din funcţie, fiind numiţi în poziţii similare sau superioare. La sfârşit, trebuie puşi în funcţii de conducere şi ţinuţi în evidenţă drept cadre de rezervă pentru perioada schimbărilor ulterioare.
(...)
44. Se va căuta ca acei care lucrează în diferite funcţii indiferent cât de mici, să fie schimbaţi şi înlocuiţi cu muncitori cu cea mai mică pregătire profesională, necalificaţi.
(...)
45. Trebuie ca la facultăţi să ajungă cu prioritate sau în mod exclusiv, cei ce provin din cele mai joase categorii sociale, cei care nu sunt interesaţi să se perfecţioneze la nivel înalt, ci doar să obţină o diplomă.
"

Stand drept si judecand stramb, vi se pare sau nu vi se pare, ca se aplica, in MAI, aceste instructiuni NKVD?

Politistii au salarii mici, care nu compenseaza, echitabil, nici responsabilitatile muncii de politist si nici uzura psihica si fizica, provocata. (Nu va lasati pacaliti de norma de hrana ce se acorda lunar, in bani. Aceasta nu constituie salariu si nu se va lua in calcul, la pensie).

Politistul este fortat sa munceasca, pe gratis , ore suplimentare si in zilele de repaus saptamanal, ca brigadierii de la Canalul Dunare Marea Neagra sau ca sclavii din antichitate, obtinand, in contraprestatie, doar "timp liber". Munca contra timp liber ? " Arbeit macht Frei"? Oare politistii romani, la sfarsit de 2013, inceput de 2014, sunt prizonieri de razboi, intr-un lagar nazist?

Tampenia "munca contra timp liber" a fost inventata de Boc, in 2009, si trecuta prin Parlament prin asumarea raspunderii Guvernului. Pentru ca votand schimbarea , am schimbat niste politicieni defecti si infecti, cu altii de aceeasi teapa, aceasta reglementare cretinoida este pastrata in vigoare, si de catre USL. Doar cand le-au tremurat chilotii, acum cateva zile, de spaima grevei generale a personalului sanitar si a repercursiunilor nasoale in prag de alegeri, uselistii s-au oferit sa bage o ordonanta de urgenta prin care sa reglementeze un spor pentru munca prestata in zilele de repaus. Dar atentie, numai pentru cei care i-au bagat in sperieti, adica personalul sanitar ! Restul, ciuciu!

Salarii mari au doar politistii favoriti ai regimului, acei invidizi care au iesit, din haosul creat de legile defectuoase ale lui Boc, cu salarii de merit pe viata. La trei ani de cand ar fi trebuie sa inceteze plata acestor sume, acestea se acorda in continuare, ascunse in salariu, cu consecinta ca, milioane de euro, se pierd anual din bugetul MAI, in loc sa fie, acesti bani, directionati pentru a satisface nevoiele stringente ale politistilor, de mijloace de munca ( masini, benzina, agende, formulare, etc, etc.)

"Cosa Nostra" din Aparatul Central (dintre care multi sunt, ei insisi, beneficiarii acestor salarii de merit acordate fraudulos), organizata in jurul micii "Famiglia" de la Directia Generala Financiara , patronata de "Il Capo" Stelica Dragulin (proaspat avansat de Basescu, "questore", la propunerea lui Radu Stroe) ii protejeaza, pe acesti beneficiari fraudulosi, tinand secrete toate normele administrative prin care se stabileste procedura de calcul a salariilor si prin care li se acorda, favoritilor, salariile de merit, in forma ascunsa.

Modul obscur in care se ocupa functiile de conducere, prin smecheria imputernicirii pe functie sau prin organizarea netransparenta de concursuri, consolideaza perceptia ca doar politistii favoriti ai regimului politic la putere, sunt plasati in functiile de conducere.

In conditiile in care poporul suveran a impus prin art. 16 alin 3 din Constitutie, principiul egalitatii de sanse la accesul in functia publica ( care se aplica, in practica, prin procedura ocuparii functiilor publice, pe baza de concurs deschis si transparent), in conditiile in care Parlamentul, ca " organul reprezentativ suprem al poporului român şi unica autoritate legiuitoare a ţării", a stabilit prin art.18 din Legea 360/2002 ca "posturile de conducere se ocupă prin examen sau concurs", este absolut socant sa vedem ca, intr-un dispret total fata de Constitutie si de legea in vigoare, seful IGPR, titularul celei mai inalte functii de conducere din Politia Romana, este numit in functie, fara nici un fel de concurs sau examen, de catre primul ministru, la propunerea ministrului de interne.

Maine, daca-l oftica pe Radu Stroe sau pe Victor Ponta, chestorul Petre Toba, actualul sef IGPR, dispare din Politia Romana, fiind teleportat si inlocuit cu un altul ,care poate fi oricine ( agent de politie, ofiter de politie, taximetrist, guru Bivolaru, Adi Mutu, Nicolae Guta, ciobanul Ghita de la Vodafone, duhul din lampa lui Aladin) intrucat singura regula a ministrului, la alegerea sefului IGPR, este ca nu exista alte reguli, decat "pohta ce-a pohtit" (parafrazand pe Mihai Viteazul ) ministrul si coalitia politica din care face parte.

Din situatia de fapt indiscutabila de mai sus, se desprinde, inevitabil, concluzia trista ca, atunci e vorba de ocuparea functiei celei mai importante din Politia Romana, de oamenii "care trebuie", principiul legalitatii ocuparii functiei publice, principiul egalitatii de sanse in functia publica, principiul stabilitatii in functia publica, toate principii fundamentale ale administratiei publice, intr-un stat democratic, valoreaza mai putin decat un jet de pipi de hamster, pentru guvernantii nostri "care a fost, care este si care va fi", cum ar spune un agramat notoriu.

In partea din instructiuni, dedicata sindicatelor, vi se pare cunoscut? "Organizarea odihnei în concedii, discutarea cererilor de pensii şi împrumuturi, programe culturale şi distractive, organizarea de excursii, justificarea unor puncte de vedere şi decizii ale conducerii politice"? Cunoasteti sindicate mari sau care se pretind mari, din politie, care se ocupa cu asa ceva?

Recunoasteti, in instructiuni, un articol care ar avea legatura cu isteria obtinerii de diplome cu orice pret, prezenta in special in randul personalului din unitatile bugetare? Avem, in randul ofiterilor care ne conduc, agronomi, zootehnisti, ingineri, etc, burdusiti cu diplome de master si doctorate in drept sau in ordine publica, la Academia de Politie, in conditiile in care acesti indivizi nu stapanesc nici macar principiile de baza ale dreptului. Daca s-ar utiliza un software, pentru compararea si detectarea plagiatelor, in lucrarile de master sau doctorat ale acestor postuniversitari necredibili, scoliti la Baneasa, rezultatul ar fi socant, credem noi. Ponta ar fi Alba ca Zapada, comparativ cu ce s-ar gasi in lucrarile stiintifice are inginerilor nostri agronomi, cu master si doctorate, in drept si ordine publica, facute la Academia de Politie.

Partea din instructiunile NKVD, in care se dispune cu privire la darea de hotarari si ordine nepunctuale, imprecise , are, la fel, o surprinzatoare coincidenta cu starea de fapt in MAI.

Functiile nostre de politie sunt enumerate intr-o hotarare de guvern clasificata "secret de stat" de niste paranoici al caror loc de " munca" ar trebui sa fie intr-un spital de boli nervoase si nu la Guvern. La documentul asta au acces real, mai putin de 0,001 din personalul MAI, chiar daca tot in hotararea asta sunt cuprinsi si coeficientii nostri de salarizare.

Normele administrative emise de ministru, privind procedura de salarizare a politistului sunt secretizate, emise doar in cateva exemplare, si sunt tinute toate, probabil, sub lacat, in sertarul sefului DGF, Stelica Dragulin. Cheia este tinuta la gatul lui Stelica ! Ordinele sunt perfect inaccesibile, marii majoritati a politistilor.

Alte sute de norme de ministru nesecrete, sunt secretizate "de facto", fiind sustrase de la regimul general de publicitate al actelor normative.

De abia recent, reprezentantii Ministerului au recunoscut, in sfarsit, oficial, dupa insistente nesfarsite (exclusiv din partea sindicatului nostru), ca au o mare problema cu aceste ordine si instructiuni nepublicate si si-au asumat, in scris, obligatia de a inlocui normele nepublicate cu noi norme, care vor fi publicate, dupa emitere, in Monitorul Oficial.

In acest sens, in scrisoarea adresata sindicatului sub nr. 134061 din 13.11.2013, sub semnatura subsecretarului de stat Lucian Guran, se mentioneaza:

"Exista asadar o situatie care genereaza un conflict cu politica dusa de MAI, in privinta asigurarii publicitatii actelor normative. Pentru a elimina aceasta vulnerabilitate, creata de mentinerea in vigoare a actelor normative emise anterior anului 2007, nepublicate, conducerea MAI a aprobat, recent ota DGJ nr.170176/2013 prin care s-a stabilit ca, pe viitor, structurile MAI care intentioneaza sa promoveze proiecte de ordine avand ca obiect modificarea/completarea unor ordine cu caracter normativ, nepublicate si neclasificate, emise anterior anterior intrarii in vigoare a Legii nr. 194/2007, sa intreprinda demersuri pentru promovarea unor proiecte de ordine care sa inlocuiasca integral actele normative nepublicate, urmand ca orice initiativa care nu respecta aceasta cerinta sa fie respinsa fara exceptie."


Ca sa ne intoarcem la ideea de la care a pornit acest articol ("timpul este relativ"), aceasta este dovedita de imprejurarea ca ministerul de interne, sub conducerea ministrului uselist Radu Stroe, bate pasul pe loc, in epoca comunista.

In incheiere, ne exprimam speranta ca, in anul care vine (2014), ministrul Radu Stroe ne va conduce, macar pana la "Primavara de la Praga" (1968).

Presedinte SPR "Diamantul"
Emil PASCUT






Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 03 December 2013 : 12:18 email to someone Afisare pentru Imprimare


Cum se joaca teatru la DGPMB, in cursul cercetarii disciplinare a unui agent de politie

NR . 1012 din 28.11.2013 ( trimisa pe mail, catre toate institutiile destinatare)


DIRECTIA GENERALA DE POLITIE A MUNICIPIULUI BUCURESTI


In atentia:

Ministerului Afacerilor Interne
Inspectoratului General al Politiei Romane


Stimate domnule Director General al DGPMB,



Va rugam sa ne informati care sunt motivele pentru care, in conditiile in care activitatea de cercetare a motivelor de recuzare si de raspundere disciplinara, a domnului ofiter Achim Ilarie, invocate de catre dna Cojocaru Andreea Rozica ( agent in cadrul sectiei 17 Politie, cercetata disciplinar de catre cms sef Achim Ilarie din cadrul DGPMB- Serviciul Control Intern) nu s-a finalizat inca de catre dl ofiter Radeanu Nicolae din cadrul Serviciului Control Intern, deja se gaseste, azi, 28.11.2013, in dosarul de cercetare, decizia de respingere a cererii de recuzare ( care teoretic ar urma sa apara doar dupa finalizarea activitatii de cercetare intreprinsa, de catre ofiterul Radeanu Nicolae).

Precizam ca dna agent Cojocaru Andreea a fost audiata, ieri, in data de 27.11.2013, pentru a dezvolta motivele care au condus-o sa ceara recuzarea ofiterului anchetator, ocazie cu care dna agent Cojocaru a solicitat sa fie audiat, ca martor ocular, in probatiunea faptelor care constituie motivelor de recuzare, dl Matei Lucian.

Dl Matei Lucian a fost invitat si audiat ca martor, de catre ofiterul Radeanu Nicolae, azi, 28.11.2013, cu privire la faptele savarsite de catre cms. sef Achim Ilarie, pentru care dna agent Cojocaru Andreea a solicitat recuzarea ofiterului in cauza si cercetarea disciplinara a acestuia.

Cu acesta ocazie, dl Matei Lucian a luat cunostinta, cu surprindere absoluta, ca deja exista, in dosarul aflat la ofiterul Radeanu Nicolae, decizia conducatorului DGPMB de respingere a cererii de recuzare, tragand, dl Matei Lucian, concluzia rezonabila ca audierea dnei COJOCARU Andreea si a dlui MATEI Lucian sunt doar actiuni inselatoare, destinate sa mascheze imprejurarea ca, decizia de respingere a cererii de recuzare, a fost deja luata, de catre conducerea DGPMB.

In aceste conditii, ne punem intrebarea fireasca daca DGPMB, prin conducatorul sau, cms. sef. Pruteanu Mihai, urmareste sa asigure o cercetare disciplinara corecta si impartiala a dnei agent de politie Cojocaru Andreea sau exista, deja, la dosarul disciplinar, pana si decizia de sanctionare disciplinara a agentului de politie, asteptand sa fie scoasa la iveala dupa ce se termina teatrul pretinsei cercetari disciplinare.

Sperand, domnule Director General al DGPMB, ca ne veti lamuri, convingator, ca motivele pentru care il protejati pe ofiterul Achim Ilarie, sunt motive obiective, de fapt si de drept, si nu motivul " corb la corb nu-si scoate ochii" ( in considerarea faptului ca dna Cojocaru este femeie si agent de politie iar protejatul dvs., dl Achim, este barbat si ofiter de politie), asteptam cu incredere, raspunsul dvs. motivat.

Cu stima,

Emil PASCUT
Presedinte SPR DIAMANTUL

Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 28 November 2013 : 09:24 email to someone Afisare pentru Imprimare


Pentru prima oara, un politist (consilier juridic), reclamat la Agentia Nationala de Integritate


Pentru prima oara, un politist (consilier juridic), reclamat la Agentia Nationala de Integritate



Pentru prima oara, o sesizare a fost transmisa la ANI, impotriva unui politist care desfasoara activitati de consilier juridic, intr-o unitate de politie. Petent Marin Serbanescu, vicepresedinte SPR Diamantul. Reclamatul este inspectorul de politie/ consilier juridic Munteanu Florian, din cadrul DGPMB-Brigada de politie Rutiera.


Sesizarea transmisa catre ANI se poate citi pe Scribd, aici:

http://www.scribd.com/doc/187564936/Sesizare-transmisa-la-ANI-Politist-versus-consilier-juridic-dintr-o-unitate-de-politie-Petent-Marin-Serbanescu-vicepresedinte-SPR-Diamantul-Reclam
Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 27 November 2013 : 14:51 email to someone Afisare pentru Imprimare


Comunicat

Comunicat


Primul pas de reforma reala in Ministerul Afacerilor Interne, de la intrarea in vigoare a Legii 360/2002 privind statutul politistului


Dupa decade de incalcare continua a principiului european al transparentei activitatii normative a autoritatilor publice, dupa 6 ani de lupta continua, exclusiv intre Sindicatul Politistilor din Romania "Diamantul" si Ministerul Afacerilor Interne, pe acest subiect, reprezentantii ministerului au facut, in sfarsit, ceea ce reprezinta cel mai important pas in reformarea ministerului si a Politiei Romane, de la intrarea in vigoare a Legii 360/2002, pana in prezent.

Prin scrisoarea adresata sindicatului sub nr. 134061 din 13.11.2013, reprezentantii ministerului s-au angajat, oficial, sa intreprinda demersuri pentru promovarea unor proiecte de ordine care sa inlocuiasca, integral, numeroasele ordine si instructiuni de ministru cu caracter normativ si nepublicate, urmand ca, in viitor, orice proiect de ordin sau instructiune de ministru care nu respecta aceasta cerinta, sa fie respins.

Batalia pentru accesul liber, fara nici o restrictie, al personalului MAI, la continutul ordinelor si instructiunilor normative emise de ministrul MAI - in special in domeniul sensibil al resurselor umane, al salarizarii si al cercetarii disciplinare - a reprezentat una dintre temele majore aflate pe agenda zilnica a presedintelui sindicatului, de la infiintarea sindicatului in anul 2006, si pana in prezent.

Reamintim ca, in data de 27.09.2013, sindicatul a adresat ministerului, cu nr. 1555/PE/27.09.2013, o scrisoare deschisa, preluata si de masmedia, in care a criticat starea de nerespectare a principiului transparentei normative si a cerut eliberarea ministerului " de sub stapanirea sovietica".

Scrisoarea deschisa adresata MAI, este postata aici : http://www.scribd.com/doc/176223838/Scrisoare-deschisa-catre-ministrul-Radu-Stroe
Raspunsul MAI este postat aici: http://www.scribd.com/doc/184837941/Raspunsul-MAI-la-scrisoarea-deschisa-prin-care-sindicatul-a-cerut-eliberarea-ministerului-de-sub-stapanirea-sovietica

Departamentul de comunicare SPR Diamantul

Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 17 November 2013 : 11:08 email to someone Afisare pentru Imprimare


Dute la Pagina   <<        >>  
 
Site optimizat pentru Mozilla Firefox .
Contact
office@sprdiamantul.ro & webmaster@sprdiamantul.ro
Aceste informatii nu pot fi reproduse, republicate sau copiate pe alte pagini sau site-uri.
Copyright 2007 © SPR DIAMANTUL toate drepturile rezervate .