Log directory is not writable - please CHMOD e107_plugins/log/logs to 777
 

Mereu aproape de tine!

Recurs la Suprema castigat de CIOCA Dumitru, impotriva MAI si IPJ Ilfov.

Cioca Dumitru. Dosar ICCJ 6312.2.2012. Recurs admis impotriva sentintei CAB 6829 din 29.11.2012, pronuntata intr-un dosar ce s-a judecat in contradictoriu cu MAI si IPJ Ilfov. Cauza priveste OMAI 400/2004, contestat pe calea exceptiei de nelegalitate. Bravo Cioca !

Sentinta atacata, recursul promovat de Cioca si extrasul de la ICCJ, se gasesc pe Scribd :

http://www.scribd.com/sprdiamantul

Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 02 November 2013 : 12:19 email to someone Afisare pentru Imprimare


Oferte speciale pentru membrii SPRD din judetul Iasi


Oferte speciale, pentru membrii SPRD din judetul Iasi,
negociate de reprezentantul nostru judetean, domnul Luca Mihai

( le postam acum la anunturi, dar acestea se vor gasi permanent in rubrica oferte)



Oferta nr. 1


CALIST MINA SRL

Adresa: BD. NICOLAE IORGA NR. 2A, IASI, JUDETUL IASI

Telefon: 0746884878

Activitati: MAGAZIN PIESE AUTO SI CONSUMABILE

INLOCUIRE ANVELOPE ECHILIBRARE VULCANIZARE LA RECE

Pentru membrii sindicatului se ofera reducere 10 % pentru consumabilele si piesele comandate (ce nu se afla pe stoc).In cazul achizitionarii de anvelope prin SC Calin Mina SRL,inlocuirea si echilibrarea se vor efectua gratis.

Informare preturi si oferte la : 0741944272


Oferta nr. 2


Oferta pentru Membrii Sindicatului "Diamantul" din Iasi !

Service Auto Adria ( Iasi, strada Codrescu nr.6, www. auto-adria.ro) oferă membrilor sindicatului Diamantul, reducere de 10% pentru orice piesă auto achiziționată prin intermediul acestora .Pentru schimbare ulei și filtru, manopera este "zero".
Deasemeni costurile pentru orice alta manoperă, se reduc cu 10%. Relații și consultanță la 0722290789.

oferta nr. 3

Societatea Amanet Gică Gold Srl. Iași ( Bl H, Turn, lângă Gara Internațională), oferă membrilor din sindicatul "DIAMANTUL":

Reducere de 10% la orice comision (Auto,Aur,Electronice și nu numai). Deasemenea, ofera 10% reducere pentru orice produs expus spre vânzare.


Oferta nr. 4

Centrul de infrumusetare
Carmen Barbu
(Iași str.Morilor 28)
Pentru doamnele si domnisoarele din sindicatul Diamantul,centrul de înfrumusețare oferă reducere de 10% pentru orice serviciu ,inclus servicii gratuite de stilizare sprâncene.Programări la tel.
0771034678

Email: -email-
Centrul oferă:
Cosmetizare,manichiură,pedichiură.
Împachetări Parafango.
Coafură,frizerie.(Femei:Bărbați)
Machiaj
Modelare Corporala.



Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 28 October 2013 : 17:04 email to someone Afisare pentru Imprimare


Sesizare CNCD

Catre

CONSILIUL NATIONAL
DE COMBATERE A DISCRIMINARII


In atentia:

Ministerul Afacerilor Interne
Inspectoratul General al Politiei Romane
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti



Subsemnatul Matei Lucian, cu domiciliul in Bucuresti, xxx, ofiter de politie in cadrul Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti-Sectia 17 Politie, vicepresedinte al Sindicatului Politistilor din Romania "Diamantul" (SPR DIAMANTUL) cu domiciliul ales pentru comunicarea actelor de procedura la sediul sindicatului din strada Ienachita Vacarescu nr. 17A, sector 4, Bucuresti,

Personal si urmand a fi reprezentat, in baza art. 28 din Legea 62/2011 a dialogului social, prin reprezentantul meu, Sindicatul Politistilor din Romania "Diamantul" (SPR DIAMANTUL), xxx, prin reprezentant legal, dl presedinte Emil PASCUT,

Va sesizez cu urmatoarea situatie care consider ca este discriminatorie si va cer sa luati masurile care stau in competenta dvs, de investigare, constatare si sanctionare a acestei situatii, pentru restaurarea ordinii de drept si a vatamarii suferite de subsemnatul:

Astfel,

Subsemnatul ocup la sectia 17 Politie, sector 5, conform fisei de post (atasate), un post de executie cu denumirea de "ofiter specialist II-Coordonator Compartiment Siguranta Publica si Patrulare, cod 5412."

Cu toate ca ocup acest post, indeplinind legal toate cerintele de studii si grad profesional necesare pentru ocuparea postului ( mentionate in fisa postului la punctul "B"), sunt sub-salarizat, cu rea credinta, de catre DGPMB, cu salariul corespunzator pentru o functie inferioara, respectiv cea de " ofiter principal II".

Aceasta situatie nu are nici o justificare obiectiva si legala, intrucat in sistemul public, nivelul de salarizare pentru fiecare functie si post de munca, este stabilit prin acte normative, legislative si administrative, de la care functionarul public nu poate deroga.

Atata timp cat ocup pe perioada nedeterminata, postul mentionat in fisa postului si indeplinesc sarcinile corespunzatoare acestui post, asa cum sunt stabilite prin fisa postului, eu consider ca trebuie sa fiu salarizat conform regulilor si coeficientilor de salarizare stabilite prin acte normative imperative si de ordine publica, pentru acest post.

In ceea ce priveste reaua credinta si tratamentul discriminatoriu nejustificat, la care sunt supus de catre DGPMB, arat urmatoarele:

La sectia 17 Politie sunt 4 ofiteri coordonatori. Fiecare este retribuit conform postului pe care il ocupa, mai putin subsemnatul.

Tratamentul discriminatoriu la care sunt supus si refuzul DGPMB de a ma salariza echitabil, prin comparatie cu ceilalti 3 ofiteri coordonatori din sectie, are ca singur motiv, imprejurarea ca ocup functia mea de vicepresedinte al Sindicatului Diamantului.
Tratamentul discriminatoriu la care sunt supus, este o forma ilicita si imorala de constrangere a mea, interzisa de art. 9 din Legea 62/2011 ("Membrilor organelor de conducere alese ale organizaţiilor sindicale li se asigură protecţia legii contra oricăror forme de condiţionare, constrângere sau limitare în exercitarea funcţiilor lor" ) prin care s-a urmarit de catre functionari ai paratei DGPMB, sa mi se provoace suferinte psihice si vatamari materiale, pentru a ma influenta in exercitarea sarcinilor sindicale si chiar a ma determina sa renunt la activitatea sindicala.


Cu stima,
Matei Lucian




Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 25 October 2013 : 06:24 email to someone Afisare pentru Imprimare


SPR Diamantul on Scribd


SPR Diamantul on Scribd


Pentru a extinde modalitatile dvs de acces la diverse informatii de interes general, sindicatul a inceput sa uploadeze diverse documente ( acte normative nepublicate, raspunsuri, solutii pronuntate de organe judiciare) si pe Scribd.

Apasati aici http://www.scribd.com/sprdiamantul/documents

Documentele uploadate de noi se pot citi direct pe Scribd, sau se pot descarca gratuit.

Pentru posesorii de telefoane cu Android, va informam ca exista o si aplicatie Scribd, pentru mobile.
Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 14 October 2013 : 08:39 email to someone Afisare pentru Imprimare


" De ce esti nebarbierit ? "

"De ce esti nebarbierit?"


Va spune ceva cliseul asta mizerabil ? Cati dintre voi au fost abordati asa, de catre sefi?

Realitatea obiectiva este ca nu exista nici o regula juridica, care sa impuna politistilor, o limita a pilozitatii faciale.

Intrebarea asta, adresata subordonatului, cu un ton inchizitorial, de catre individul plasat pe o functie superioara, este doar o manipulare de doi bani, facuta cu scopul imoral de a induce, subordonatului, o stare de vinovatie si rusine , pentru o fapta cu caracter reprobabil care nu exista.

Face parte, alaturi de "Tu stii cine sunt eu?", din setul de clisee verbale, usor de rostit si memorat, cu care unii dintre sefii de la paza si ordine ( indivizi complexati, fie datorita incompetentei profesionale, fie datorita imprejurarii ca au fost abuzati, in copilarie, de parinti autoritari ), obisnuiesc sa hartuiasca, pe subordonati.

Unul dintre cei care s-au specializat in genul asta de hartuire ( hartuirea fiind interzisa de lege), pare a fi tanarul comisar sef Spirache Catalin, imputernicit la conducerea Serviciului de Ordine Publica din cadrul DGPMB, care, in data de 5 octombrie, si-ar fi gasit timp, la sectia 20 politie, in cursul sedintei de instructaj, sa-si exerseze talentele de critic de moda in materia barbieritului regulamentar, luandu-l tinta, intr-un mod total neinspirat, chiar pe agentul Anghel Cristian, liderul organizatiei noastre de la sectorul 6.

De ce "neinspirat"? Nu pentru ca Anghel ar fi liderul nostru si pentru ca vom sari sa-l aparam, ci pentru ca Anghel Cristian este unul dintre acei agenti de politie cu " cojones" (prea putini din pacate) care, in loc sa stea sa inghita umilinte, au curaj sa lupte si sa reclame, in scris, cand sunt abuzati de catre superiori.

Pentru acest motiv si pentru altele care, insumate, ne-au facut sa consideram ca, in data de 5 octombrie, dl cms sef Spirache Catalin, a avut o conduita nelegala, de hartuire a liderului nostru de sindicat, am solicitat, MAI, IGPR si DGPMB, sa procedeze la tragerea la raspundere disciplinara a ofiterului cu atitudine de caprar infanterist.

Mai jos, va prezentam atat petitia ce ne-a fost adresata de liderul nostru de sindicat, in baza caruia sindicatul a formulat cererea de tragere la raspundere disciplinara cat si cererea de tragere la raspundere disciplinara.


Emil PASCUT
presedinte SPR Diamantul


Catre
SPR DIAMANTUL
Domnului presedinte,


Subsemnatul, Anghel Cristian Alexandru , agent sef adjunct la sectia 20 Politie, presedinte al organizatiei SPR Diamantul la nivelul sectorului 6 Bucuresti, va aduc la cunostinta urmatoarele:


Pe data de 5 octombrie 2013 , am fost schimbul 1, am intrat la 6 dimineata in tura si pentru asta, m-am trezit la 5 dimineata. La sfirsitul programului in jurul orelor 12. 40 seful de tura ne-a directionat la spitalul Obregia cu o ambulanta, unde am insotit o persoana cu tulburari de comportament, care necesita escorta , dupa care am fost adusi de catre ambulanta , inapoi la sectia 20, unde am ajuns chiar la ora 14 fix.

Cum programul se terminase, m-am dus sa predau armamentul la camera ofiterului de serviciu, unde O.S. TONE BOGDAN, a refuzat sa-mi preia pistolul , spunindu-mi sa merg in sala de instructaj pentru analiza schimbului, deoarece asa i-a comunicat ofiterul la continuitate, respectiv seful biroului OP , dl cms. sef Ulei Marian.

M-am dus in sala de instructaj , unde erau colegii de la schimbul 2 , cat si cei de la schimbul nr.1 , si i-am solicitat sefului meu de birou sa-i spuna O.S. TONE B. sa-mi preia pistolul, intrucat programul de 8 ore s-a terminat iar eu vreau sa plec acasa.

In acel moment, seful meu de birou a vrut sa-mi raspunda dar nu a apucat sa deschida gura, pt. ca a intervenit brusc in discutie un INDIVID imbracat civil, pe care nu l am vazut in viata mea, si care pe un ton arogant, m-a intrebat de ce nu am venit la sedinta de analiza a schimbului in ultimele 20 de minute ale programului de lucru si de ce nu ramin in continuare, la sedinta de analiza in cauza.
M-am uitat la el consternat, m-am prezentat cine sunt si l-am intrebat cine este dumnealui, dar individul necunoscut a refuzat sa si decline IDENTITATEA , continuind sa abereze ca as fi fost nebarbierit, ca as avea tinuta si dotarea necorespunzatoare, ca nu as fi venit cu raportul de activitate ( este vorba rapoarte care trebuie intocmite pe formular tipizat, si care nu ni se dau de la sectie, trebuind sa ni le printam noi contracost pe banii nostrii personali).

Pentru ca seful meu de birou nu avea nici o reactie, fiind dezorientat de turnura pe care o luase discutia, i am replicat individului in civil, ca nu scrie nicaieri cit de mare trebuie sa fie barba unui politist, ca eu am venit de la spitalul OBREGIA la ora 14, ca sint obosit, nemancat, nebaut, si vreau sa plec acasa, fara sa mai fiu retinut in sala de instructaj contra VOINTEI MELE.
I-am mai spus ca nu stiu cine este, dar se leaga de toate fleacurile si nu cred ca si-a gasit omul pe care sa-l intimideze.

Dupa circa 7 minute de discutii in contradictoriu cu acest individ, seful meu de birou a intervenit in discutie , spunandu-i individului ca trebuie sa ma lase sa plec acasa, altfel nu ajungem nicaieri iar el trebuie sa continue instructajul.
I-am multumit sefului de birou si am parasit locul de munca, in conditiile in care colegii mei de la schimbul 1, timorati de acest individ in civil, arogant si agresiv, nu au indraznit sa plece si au ramas pe loc.
Domnule presedinte, timp de 7 minute, pina la orele 14 07 , acest individ m-a retinut in sala de instructaj , utilizind pretexte aberante si incercand sa ma intimideze, in fata colegilor mei si in fata sefului de birou.
Ulterior am aflat ca individul in civil se numeste SPIRACHE Catalin si este ofiter la D.G.P.M.B.-- SERVICIUL DE ORDINE PUBLICA.
Am uitat sa mentionez ca l am intrebat pe INDIVIDUL NECUNOSCUT , la ce ora s-a trezit el de dimineata, deoarece eu sint trezit de la 5 dimineata si sunt obosit de munca, iar el mi a raspuns, dispretuitor, ca nu se vede ca am lucrat de dimineata , fara sa-mi raspunda la intrebare.
Domnule presedinte, consider ca conduita dlui Spirache, daca acesta este numele ofiterului in cauza, a depasit cu mult, limitele unei conduite politicoase si respectuoase, fata de subsemnatul.
Eu consider ca, chiar daca fac parte din categoria agentilor de politie, am dreptul sa fiu tratat de un ofiter, cu respectarea demnitatii mele si mai ales cu respectarea dreptului meu la repaus zilnic.
Conduita ofiterului Spirache Catalin este cu atat mai grava cu cat totul s-a petrecut in fata a cca 25 de politisti ( schimbul 1 si schimbul 2), in sala de intructaj, toti acestia, cunoscand ca sunt si lider de sindicat si urmarind cu mare atentie, modul in care fac fata situatiei.
Fata de cele de mai sus, in baza art. 28 din Legea 62/2011, imputernicesc sindicatul sa ia orice masuri necesare, inclusiv sa solicite identificarea si tragerea la raspundere disciplinara a ofiterului, care am aflat ca s-ar numi Spirache Catalin, pentru reparatia in integrum, a dreptului meu vatamat la demnitate si reputatie, la locul de munca.

Cu stima,

Anghel Cristian Alexandru
agent sectia 20 politie
presedinte organizatia sector 6"


Nr. 1436 din 08.10.2013

Catre

Ministerul Afacerilor Interne
Inspectoratul General al Politiei Romane
Directia Generala de Politie a Municipiului Bucuresti


Subscrisa Sindicatul Politistilor din Romania "Diamantul", persoana juridica cu personalitate legal dobândita conform sentintei civile nr. 22(PJ)/23.11.2006 , pronuntata în dosarul nr. 15033/302/2006 al Judecatoriei sectorului 5, cu sediul in Bucuresti, str. Corbita nr. 39, sector 5, cu sediul ales pentru comunicarea raspunsului dvs. in Bucuresti, strada Ienachita Vacarescu nr. 17A, sector 4, prin presedinte Emil PASCUT,

In interesul membrului nostru de sindicat, agent sef adjunct Anghel Cristian Alexandru din cadrul Sectiei 20, Biroul Ordine Publica,
Va rugam sa trageti la raspundere disciplinara pe ofiterul Spirache Catalin, din cadrul Serviciului Ordine Publica, pentru faptele care sunt reclamate in petitia inregistrata la sindicat sub nr. 1435 din 08.10.2013, intocmita de catre dl Anghel Cristian Alexandru, agent sef adjunct de politie la sectia 20 Politie, presedinte al organizatiei sindicatului constituita la nivelul sectorului 6 politie.


Cu deosebita consideratie,
Emil PASCUT
presedinte SPR Diamantul



Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 09 October 2013 : 09:02 email to someone Afisare pentru Imprimare


Scrisoare deschisa catre Ministrul Afacerilor Interne

Nr .1555/PE/27.09.2013
Catre

MINISTRUL AFACERILOR INTERNE
Domnul Radu Stroe

In atentia:
Presedintelui Romaniei
Guvernului Romaniei
Avocatului Poporului
Ministerului Justitiei
Ministerului Public
Consiliului Legislativ
Consiliului Suprem de Aparare a Tarii
Transparency International
Expert Forum
Centrul pentru Resurse Juridice
Alianta pentru o Romanie Curata
Asociatia pentru Apararea Drepturilor Omului in Romania ( APADOR CH)
Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile
Grupul pentru Dialog Social (GDS)



Subscrisa Sindicatul Politistilor din Romania "Diamantul", prin reprezentant legal, presedinte Emil PĂSCUȚ,
Cu sediul ales pentru comunicarea raspunsului dvs. in strada Ienachita Vacarescu nr. 17A, sector 4,

Va solicitam, cu respect, organizarea unui intalniri, cu organizatia noastra si cu orice alte entitati publice si private avand interes, cu urmatoarele obiective:

1) Pentru a analiza gradul in care Ministrul Afacerilor Interne, in calitate de autoritate publica unipersonala, investita cu competenta de a emite norme administrative, si Ministerul Afacerilor Interne, in calitate de institutie publica avand competenta de a elabora proiecte de acte normative, respecta principiul de drept european al transparentei activitatii normative a autoritatilor publice;

2) Pentru a stabili, Ministrul si Ministerul, o strategie clara si un calendar concret, de imbunatatire a transparentei activitatii normative, atat in ceea ce priveste faza de elaborare, a proiectelor de ordine si instructiuni de ministru cu caracter normativ, cat si in ceea ce priveste publicitatea acestora, dupa emitere.


Consideram ca este o nevoie imperioasa de angajare hotarata, in aceasta chestiune, intrucat lipsa de transparenta a activitatii administrativ-normative, la nivelul MAI, are dimensiuni uriase si este factorul care intretine fundamental, ineficienta, incompetenta si coruptia, la nivelul MAI si al Politiei Romane.

In ceea ce priveste dimensiunea lipsei de transparenta administrativ - normative, la nivelul MAI, va rugam sa observati anexa nr.1, atasata, continand adresa MAI nr. 414303 din 12 iulie 2010, prin care i se comunica, dlui Teodorescu Nicusor, o lista cu nu mai putin de 603 ordine de ministru nepublicate, a caror sustragere, dupa emitere, de la aducerea la cunostinta publica, prin publicare in Monitorul Oficial, nu poate fi justificata, de un eventual caracter secret sau militar.
( Precizam ca, din lipsa de spatiu, nu am putut sa uploadam in yahoo.mail, lista integrala, dar aceasta se poate descarca pe site-ul www.sprdiamantul.ro, la sectiunea Downloads/ Ordine si instructiuni nepublicate in M.O./Ordine nesecrete cu caracter normativ, unde se gaseste cu titlul Lista rusinii. 603 ordine MAI nepublicate) Lista rusinii. 603 ordine MAI nepublicate

Deasemenea, va rugam sa observati, in anexa 2, o lista cu 271 de ordine si instructiuni de ministru de interne, cu caracter normativ, nesecrete si nepublicate ( emise ulterior datei de 14.05.2009), comunicata sindicatului, de catre MAI, prin adresa 4.539.963 din 30.01.2013.

Data de 14.05.2009, prezinta o deosebita importanta, pentru ca este data la care a intrat in vigoare HG 561/2009 pentru aprobarea Regulamentului privind procedurile, la nivelul Guvernului, pentru elaborarea, avizarea si prezentarea proiectelor de documente de politici publice, a proiectelor de acte normative, precum si a altor documente, în vederea adoptarii/aprobarii.

Aceasta norma a Guvernului, contine, in regulamentul aprobat, la art. 55 alin 1, regula potrivit caruia ordinele si instructiunile cu caracter normativ, se publica in Monitorul Oficial, iar la art. 55 alin 3, exceptia de la regula, potrivit careia, citam:

" Nu sunt supuse regimului de publicare în Monitorul Oficial al României, Partea I, ordinele, instructiunile si alte acte cu caracter normativ clasificate potrivit legii, precum si cele cu caracter individual."

Din perspectiva art. 55 alin 1 si 3 din Regulamentul aprobat prin HG 561/2009, adresa 4.539.963 din 30.01.2013 ( anexa nr. 2, continand lista cu 271 de norme administrative nepublicate) este o dovada irefutabila ca, chiar si dupa ce Guvernul a emis o hotarare care, in sfarsit, se conforma cu exigentele art. 31 din Constitutie, cu prevederile Legii 544/2001 si cu prevederile art. 11 si 12 din Legea 24/2000, Ministrul si Ministerul condus de acesta, s-au sustras, in continuare, de la obligatia de transparenta a activitatii normative.

Este inacceptabil ca, in anul 2013, intr-un stat care, cel putin la nivel formal, este declarat a fi " stat de drept", in conditiile in care exista o jurisprudenta clara, a CEDO, de respingere a actelor normative, sustrase de autoritatile publice emitente, de la publicare ( a se vedea cauzele Sunday Times vs UK, Petra vs Romania, Sissanis vs Romania, Shimovolos vs Rusia ), in conditiile in care principiul transparentei activitatii normative a autoritatilor publice este impus printr-un bloc de norme nationale format din art. 31, art. 100, art. 108 alin 4 din Constitutie, art. 11-12 din Legea 24/2000, Legea 544/2001 si HG 561/2009, conducerea MAI, sa refuze executarea legii.

In special cauza Shimovolos vs Rusia ( in care CEDO a refuzat sa retina calitate de " lege", unor ordine ale ministrului de interne rus , nepublicate), dovedeste ca Ministerul Afacerilor Interne, in anul 2013, sub conducerea unui ministru liberal, se ghideaza dupa niste valori sociale de tip " sovietic", comune cu ministerul de interne rus, si nu cu spiritul european.


Este inacceptabil ca, de 5 ani, organizatia noastra sindicala, sa ceara, motivat, fiecarui ministru de interne, sa respecte principiul transparentei activitatii normative, si sa fie ignorata.

Este total lipsit de ratiune, ca politistii romani sa " beneficieze" de o lege pretins organica, Legea 360/2002, in care 42% din corpul legii ( in medie, aproape una din doua norme), sa fie compus din norme incomplete, care urmeaza a fi completate, de ordine de ministru.

Este de un absurd grotesc ca functiile de politie sa se gaseasca, enumerate, intr-o hotarare de Guvern, care incredibil, este clasificata, "secret de stat".

Este de un penibil absolut ca normele privind salarizarea personalului MAI, sa fie clasificate "secret de stat" sau " secret de serviciu" cu consecinta ca politistii, nu cunosc modul in care li se calculeaza salariul.

Este lipsit de ratiune ca, ministrul de interne, sa emita norme administrative nesecrete, dar pe care le sustrage de la publicare, facandu-le " inaccesibile si imprevizibile", pentru cei care ar trebui sa le puna in executare, si impiedicand totodata, scrutinul public , asupra activitatii MAI.

Este jignitor ca sa fie publicat, in MO, ordinul 176/2012, privind atribuirea de denumiri onorifice si stabilirea de zile aniversare pentru unele structuri din Ministerul Administratiei si Internelor, in timp ce acele reglementari esentiale, care conteaza cu adevarat, cum ar fi normele privind evaluarea profesionala a politistilor, procedura cercetarii si sanctionarii disciplinare a acestora, procedura de salarizare a politistilor, sa fie sustrase, de la aducerea la cunostinta publica.

Oare chiar crede cineva, ca pe cetatenii romani, inclusiv pe cetatenii politisti, ii intereseaza, din toata activitatea MAI, doar datele la care se fac petreceri in MAI?


Stimate domnule Ministru Radu Stroe,

In situatia in care, nu veti trata, in scurt timp, cu atentia cuvenita, solicitarea noastra, de a organiza o intalnire, pe subiectul transparentei normative in MAI, pe care noi il consideram a fi de o importanta nationala,

In situatia in care veti refuza sa eliberati, Ministerul Afacerilor Interne si Politia Romana, de sub stapanirea "sovietica",

Ne vom adresa, incepand cu data 15.10.2013, Comisiei Europene, statelor Schengen, Parlamentului European si altor entitati pentru care, speram, prezinta interes ca, in ministerul pe care il conduceti si in Politia Romana, nu se respecta principiul transparentei activitatii normative.

Cu deosebita consideratie,

Emil PASCUT
Presedinte SPR Diamantul
e-mail: -email-
tel.076.905.815.8






Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 28 September 2013 : 09:11 email to someone Afisare pentru Imprimare


Dute la Pagina   <<        >>  
 
Site optimizat pentru Mozilla Firefox .
Contact
office@sprdiamantul.ro & webmaster@sprdiamantul.ro
Aceste informatii nu pot fi reproduse, republicate sau copiate pe alte pagini sau site-uri.
Copyright 2007 © SPR DIAMANTUL toate drepturile rezervate .