Mereu aproape de tine!

Decizie CA Bucuresti nr 2161 din 17.04.2015 de anulare definitiva a concedierii disciplinare a agentului de politie Dinca Emil Florin din cadrul IPJ Ilfov.

Apasand pe linkul de mai jos, cei interesati pot lectura Decizia Curtii de Apel Bucuresti nr 2161 din 17.04.2015 de anulare definitiva a concedierii disciplinare si de reintegrare in functie a agentului de politie Dinca Emil Florin din cadrul IPJ Ilfov.

http://www.scribd.com/doc/269361960/Decizie-CAB-anulare-concediere-disciplinara-agent-de-politie-Dinca-Emil-Florin



Cu stima,

Andrei Alexandru


Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 22 June 2015 : 14:59 email to someone Afisare pentru Imprimare


Suspiciune de fapte de coruptie la IPJ Ilfov. Seful SMRU, Huma Ciprian are o alta agenda decat seful IPJ Ilfov.

Suspiciune de fapte de coruptie la IPJ Ilfov. Seful SMRU, Huma Ciprian are o alta agenda decat seful IPJ Ilfov.


1435/DEF/19 iunie 2015

Catre,

MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
INSPECTORATUL DE POLITIE AL JUDETULUI ILFOV


In atentia
DIRECTIA GENERALA ANTICORUPTIE
DIRECTIA NATIONALA ANTICORUPTIE
DGIPI



Subscrisa Sindicatul Politistilor din Romania “ Diamantul”- Organizatia Ilfov, cu sediul pentru comunicarea raspunsului dvs la sediul sindicatului din Bucuresti, strada Ienachita Vacarescu nr. 17A, sector 4, prin reprezentant Dinca Emil Florin, vicepresedinte, va facem cunoscute urmatoarele:

Din informatiile noastre pre care urmeaza sa le verificati, la data de 10.06.2015 s-a inregistrat la Serviciul Logistic din cadrul IPJ Ilfov , “Nota Raport” cu nr.2617945 din 10.06.2015, privind pe agentul sef adjunct Radulescu I. Gheorghe din cadrul Serviciului Logistic-Biroul Tehnic-Compartimentul Auto, politist care este si membru al sindicatului SPR Diamantul.

Din cuprinsul acestei “Nota Raport” rezulta ca seful Biroului Tehnic, dl. cms. sef Istrate Edmond impreuna cu seful Serviciului Logistic, dl. cms.sef Enescu Darius Radu, au propus cu privire la agentul Radulescu Gheorghe (incadrat, in prezent, ca agent II in statul de organizare al unitatii) citam:

“sa fie promovat pe postul vacant de agent I,la pozitia 70/a din cadrul Serviciului Logistic-Compartimentul Auto,deoarece intruneste conditiile conform Ordinului nr.665 din 28.11.2008 privind unele activitati de management resurse umane in unitatile Ministerului Internelor si Reformei Administrative art.5 alin.(1) lit.(a) si art.6 alin.(1) lit.(a).”

Aceasta “Nota-Raport” a fost aprobata de catre seful IPJ Ilfov, dl. cms. sef de politie Ruseanu Ion-Oratiu, si transmisa la Serviciul Resurse Umane, in vederea punerii in executare.

Problema este ca, din informatiile noastre, in contra dispozitiei sefului IPJ Ilfov, seful SMRU, cms.sef Huma Ciprian nu doreste ca postul respectiv sa fie ocupat de agentul Radulescu si ar fi incercat sa il determine pe membrul nostru de sindicat, folosindu-se injust de autoritatea functiei, sa semneze un document care prevedea incadrarea pe o alta functie decat cea prevazuta in Nota Raport aprobata de catre seful IPJ Ilfov.

Care este motivul pentru care domnul Huma Ciprian ar avea, o alta “agenda” decat seful IPJ Ilfov ?

Din sursele noastre, pentru functia vacanta vizata de membrul nostru de sindicat si pentru care exista deja aprobarea sefului IPJ Ilfov, se pare ca dl Huma Ciprian ar urmari sa aduca pe acest post, un “prieten”, un agent din cadrul DGPMB, pentru a ocupa functia in cauza.

Avand in vedere ca atitudinea suspecta a dlui Huma Ciprian, de refuz de executare a unei dispozitii a sefului sau ierarhic, conduce la o banuiala de abuz in serviciu si poate chiar de o fapta de coruptie,

Va rugam cu respect sa verificati aspectele sesizate si sa luati masurile legale si necesare, in primul rand, pentru a va asigura ca agentul Radulescu Gheorghe va fi numit in postul pentru care deja exista aprobare de la seful IPJ Ilfov.

In al doilea rand, pentru a va asigura ca seful SMRU este o persoana “integra”, “incoruptibila” si ca activitatea profesionala a acestuia, in contextul faptelor sesizate, nu a depasit nici macar un milimetru, limitele legalitatii, fiind deci, informatiile primite de organizatia noastra si pe care vi le facem cunoscute prin prezenta, lipsite de substrat factologic si de valoare judiciara.

Cu stima,
SPR Diamantul-Organizatia Ilfov,
Prin vicepresedinte Dinca Emil Florin



Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 20 June 2015 : 12:34 email to someone Afisare pentru Imprimare


SPR Diamantul a castigat definitiv cheltuielile de transport international pentru un politist trimis in Haiti

SPR Diamantul a castigat definitiv cheltuielile de transport international pentru un politist trimis in misiune in Haiti



SPR Diamantul a castigat definitiv, la Curtea de Apel Bucuresti, in contra MAI si IGPR, cheltuielile de transport international in valoare de 5500 dolari, pentru membrul nostru Tatulescu Florin, politist ce s-a aflat in misiune internationala de politie, in HAITI.

Tuturor politistilor participanti la misiuni internationale le este cunoscut ca exista la nivelul MAI o gasca de sobolani ciudosi pe "averea" pe care isi inchipuie ei ca o strange un " misionar", din economiile facute cu diurna de misiune.

Acesti zgarciti in uniforma din Aparatul Central si-au facut astfel o profesiune de credinta in a lipsi pe politistii trimisi in misiuni internationale, de unele intre drepturile patrimoniale si nepatrimoniale ce le sunt legal recunoscute.

Dintre cele mai cunoscute, amintim problemele legate de concediul post-misiune si de de cheltuielile de transport international, o data la 6 luni de misiune.

Eh, uite ca politistul Tatulescu nu a vrut sa vina acasa, traversand oceanul Atlantic cu piroga, asa ca Dragulin ( seful DGF) trebuie sa scoata banii !

Incurajam pe toti membrii nostri ce s-au aflat in misiuni internationale e politie si au fost lipsiti e dreptul legal la restituirea cheltuielilor legale de transport international, sa ne contacteze pentru obtinerea drepturilor restante la restituirea cheltuielilor de transport, pe calea actiunii judecatoresti.

Solutiile instantelor pentru Tatulescu Florin sunt aici ( instanta de fond) http://portal.just.ro/3/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000541407&id_inst=3

si aici ( instanta de recurs ) http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000541407&id_inst=2


Emil Pascut

Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 18 June 2015 : 09:58 email to someone Afisare pentru Imprimare


Sesizare SPR "Diamantul" privind posibile imixtiuni ale Sefului Politiei Snagov in activitatea organelor judiciare

Nr. 1222/16 iunie 2015

Catre

Ministerul Afacerilor Interne
Inspectoratul General al Politiei Romane
Directia Nationala Anticoruptie
Directia Generala Anticoruptie
Inspectoratul de Politie al Judetului Ilfov
Parchetul de pe langa Judecatoria Buftea


Subscrisa Sindicatul Politistilor din Romania "Diamantul", persoana juridica cu personalitate legal dobândita conform sentintei civile nr. 22(PJ)/23.11.2006 , pronuntata în dosarul nr. 15033/302/2006 al Judecatoriei sectorului 5, CIF 19544011, cu sediul pentru comunicarea raspunsului dvs. in Bucuresti, strada Ienachita Vacarescu nr.17A, sector 4 prin reprezentant legal, presedinte Emil PĂSCUȚ,

Prin prezenta, considerand ca face obiectul dvs. de interes, va aducem la cunostinta urmatoarele:

Conform informatiilor primite de la membrii nostri de sindicat de la postul de politie Nuci, rezulta o suspiciune rezonabila a organizatiei noastre ca sefa Politiei Snagov, cms sef Baicu Gabriela, savarseste acte prin care urmareste sa obstructioneze activitatile de urmarire penala in trei dosare penale deschise de postul de politie Nuci pentru infractiuni la regimul circulatiei, dupa cum urmeaza: nr. 2502869/15.06.2015; 2502859/13.06.2015; 2502857/13.06.2015.

Desi aceste cauze au fost trimise de la postul de politie Nuci la Politia Snagov, in vederea trimiterii pentru continuarea cercetarilor penale la IPJ Ilfov -Serviciul Rutier, conform competentei legale, ar fi fost restituite in aceasta dimineata, de catre sefa Politiei Snagov, cu biletele scrise de mana in care se ordona refacerea actelor de sesizare, cu alte cuvinte se solicita agentilor de politie organe de cercetare penala sa-si anuleze propriile masuri procesuale.

Dintr-o incursiune in legislatia incidenta ( CPP si Legea 364/2004) nu rezulta ca un organ administrativ de conducere al politiei, cum este dna cms sef Baicu Gabriela, are dreptul de a infirma sau de a da dispozitii in sensul revocarii unor acte si masuri procesual-penale ce se iau de catre politistii organe de cercetare penala, in baza Codului de Procedura Penala si in special in executarea art. 8. CPP potrivit caruia “ Organele judiciare au obligaţia de a desfăşura urmărirea penală şi judecata cu respectarea garanţiilor procesuale şi a drepturilor părţilor şi ale subiecţilor procesuali, astfel încât să fie constatate la timp şi în mod complet faptele care constituie infracţiuni, nicio persoană nevinovată să nu fie trasă la răspundere penală, iar orice persoană care a săvârşit o infracţiune să fie pedepsită potrivit legii, într-un termen rezonabil”.

De asemenea, din dispozitiile art. 304 CPP (“Infirmarea actelor procesuale sau procedurale”) rezulta ca doar procurorul de supraveghere a urmaririi penale are dreptul legal de a infirmare actele procesuale sau procedurale facute de catre politistul organ de cercetare al politiei judiciare aflat in supravegherea organului de Parchet, pana la infirmare aceste acte purtand o prezumtie de legalitate si de veridicitate a constatarilor mentionate, care nu poate fi rasturnata decat in conditiile art. 304 CPP.

In lumina celor de mai sus, existand o suspiciune rezonabila ca ne aflam in fata unei ingerinte nejustificate si ilicite in activitatea legala a unor organe de cercetare ale politiei judiciare, prin metoda “ Biletelul”, de catre un sef ierarhic, va facem prezenta sesizare, in speranta ca veti actiona conform competentelor dvs, in vederea verificarii sesizarii noastre si eventual a sanctionarii imixtiunii sefului Politiei Snagov.

Pentru obtinerea unor informatii concrete si a “ biletelelor” ce ar fi insotit cele trei cauze penale restituite de cms sef Baicu Gabriela la postul de politie NUCI, va rugam sa contactati pe dl Dinca Emil Florin, agent de politie/ ajutor sef de post la postul de politie Nuci si vicepresedinte al organizatiei sindicatului la nivelul IPJ Ilfov ( cf. sentintei 14/PJ/28.04.2015, data de Judecatoria sector 5 Bucuresti.)

Urmeaza sa retineti ca domnul Dinca Emil Florin, politist si lider sindical, se afla sub protectia Legii 571/2004 privind protecţia personalului din autorităţile publice, instituţiile publice şi din alte unităţi care semnalează încălcări ale legii, fiiindu-i aplicabile toate garantiile oferite de norma susmentionata in vederea asigurarii protecţiei persoanelor care au reclamat ori au sesizat încălcări ale legii în cadrul autorităţilor publice, instituţiilor publice şi al altor unităţi, săvârşite de către persoane cu funcţii de conducere sau de execuţie din autorităţile, instituţiile publice şi din celelalte unităţi bugetare.

Precizam ca prezenta nu este o sesizare penala in sensul CPP .

Cu stima,
Emil PASCUT
Presedinte SPR Diamantul




Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 16 June 2015 : 10:19 email to someone Afisare pentru Imprimare


SPR DIAMANTUL a anulat in instanta, OMAI 400/2004 privind cercetarea disciplinara a personalului MAI

SPR DIAMANTUL a anulat in instanta, OMAI 400/2004 privind cercetarea disciplinara a personalului MAI





Dupa ce SPR Diamantul a desfiintat textele din Legea 360/2002 privind cercetarea disciplinara a politistilor, prin Decizia Curtii Constitutionale nr 392/2014 ( cu Dinca Emil Florin),

Dupa ce tot noi am obtinut o hotarare definitiva de la Curtea de Apel Bucuresti, privind nelegalitatea OMAI 400/2004 ( cu Armin Marian Gherman)

Astazi, 09.06.2015, tot la Curtea de Apel Bucuresti, am obtinut anularea OMAI 400/2004 ( tot cu Armin, dosar 36462/3/2013)

Vedeti aici http://portal.just.ro/2/SitePages/Dosar.aspx?id_dosar=300000000557910&id_inst=2

Pentru cei care nu cunosc diferenta intre "nelegalitate" si 'nulitate', facem precizarea ca admiterea unei exceptii de nelegalitate a unui act administrativ nu atrage nulitatea actului nelegal, ci doar inlaturarea lui din dosarul in care s-a admis exceptia de nelegalitate.

Eliminarea completa a actului nelegal din circuitul juridic, se produce ca doar efect al unei hotarari judecatoresti prin care se dispune anularea actului nelegal.

Potrivit art. 23 din Legea 554/2004 a contenciosului administrativ:

" Art. 23. - Hotărârile judecătoreşti definitive prin care s-a anulat în tot sau în parte un act administrativ cu caracter normativ sunt general obligatorii şi au putere numai pentru viitor. Acestea se publică obligatoriu după motivare, la solicitarea instanţelor, în Monitorul Oficial al României, Partea I, sau, după caz, în monitoarele oficiale ale judeţelor ori al municipiului Bucureşti, fiind scutite de plata taxelor de publicare. "


Mai trebuie precizat si ca este prima oara in istorie cand un ordin normativ al Ministrului Afacerilor Interne este anulat de o instanta de judecata !

Cu stima,

ANDREI Alexandru-Cristian

Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 09 June 2015 : 11:39 email to someone Afisare pentru Imprimare


Abuzuri ale DGPMB privind punerea la dispozitia unitatii

Nr. 1212 din 04 iunie 2015

Catre

MINISTRUL AFACERILOR INTERNE
MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
DIRECTIA GENERALA DE POLITIE A MUNICIPIULUI BUCURESTI


Subscrisa Sindicatul Politistilor din Romania "Diamantul", CIF 19544011, cu sediul in Bucuresti, strada Ienachita Vacarescu nr.17A, sector 4,
In numele si pentru membrul nostru de sindicat, agentul de politie Geamalinga Vanghele din cadrul DGPMB-Sectia 12 Politie, pus la dispozitia unitatii prin Dispozitia DGPMB nr. 1234 din 23.01.2014,

Va solicitam urmatoarele:

I) Sa reexaminati Dispozitia DGPMB nr. 1243 din 23.01.2014 si sa o completati in sensul dispunerii acordarii, catre politistul susmentionat, si a “ sporului de antena”, in forma prevazuta de legea in vigoare.
In mod nelegal si vadit discriminatoriu, s-a omis a se mentiona in anexa la dispozitia susmentionata ca membrul nostru urmeaza sa beneficieze si de suma corespunzatoare “ sporului de antena”, pe perioada punerii la dispozitia unitatii.
Trebuie retinut ca in scrisoarea DGPMB ( atasata) nr.280129/24.04.2015 se confirma ca “ Intreg personalul din cadrul Directiei Generale de Politie a Municipiului Bucuresti este sub incidenta radiatiilor electromagnetice”, aspect care include si pe agentul Geamalinga.

Din prevederile art. 65 alin 4 din Legea 360/2002 combinate cu art. 63 din Legea 284/2010, nu rezulta un eventual drept al DGPMB de a suprima, chiar si cu titlu temporar, politistilor pusi la dispozitia unitatii, un drept la spor de antena de care beneficiaza intreg personalul MAI (inclusiv DGPMB) supus incidentei radiatiilor electromagnetice.

Mai mult, trebuie observat ca principiul constitutional al egalitatii de tratament juridic este reflectat chiar in Legea 284/2010 unde la art. 3 lit.c se precizeaza ca “ Sistemul de salarizare reglementat prin prezenta lege are la bază următoarele principii:

c) Echitate şi coerenţă, prin crearea de oportunităţi egale şi remuneraţie egală pentru muncă de valoare egală, pe baza principiilor şi normelor unitare privind stabilirea şi acordarea salariului şi a celorlalte drepturi de natură salarială ale personalului din sectorul bugetar;”

Prin raportare la normele susmentionate si la principiul nediscriminarii, este vadit ca membrul nostru de sindicat este supus unui tratament defavorizator nejustificat de catre DGPMB, imprejurarea ca este pus la dispozitia unitatii, nefiind de natura sa atraga lipsirea acestuia de compensatia financiara pentru radiatii electromagnetice, de care acesta a beneficiat agentul Geamalinga, mai inainte de punerea la dispozitia unitatii.


II) Sa calculati si sa acordati agentului Geamalinga Vanghele, suma corespunzatoare dreptului la spor de antena de care a fost lipsit membrul nostru de sindicat, nelegal, de la data punerii la dispozitie;

III) Sa reexaminati, sa declasificati si sa ne comunicati OMAI S/214 din 05.10.2011, invocat generic de DGPMB, ca pretins temei pentru a justifica tratamentul discriminatoriu al membrului nostru de sindicat, fiindu-ne necesar sa verificam prin mijloace proprii daca afirmatia DGPMB este corecta.

Din punctul nostru de vedere ordinul este “ informatie de interes public”, fiind secretizat abuziv, cu incalcarea art. 31, art. 21 din Constitutie, Legii 544/2001, art. 5. lit d) din Legea 284/2010 (“Reglementările din cuprinsul prezentei legi au ca scop următoarele: d) transparenţa mecanismului de stabilire a salariului de bază, a soldelor funcţiilor de bază/salariilor funcţiilor de bază şi a indemnizaţiilor lunare de încadrare, precum şi a celorlalte drepturi salariale”) si nu in ultimul rand, cu incalcarea art. 3 si art. 33 din Legea 182/2002 .

Art.3 “ Nici o prevedere a prezentei legi nu va putea fi interpretată în sensul limitării accesului la informaţiile de interes public sau al ignorării Constituţiei, a Declaraţiei Universale a Drepturilor Omului, a pactelor şi a celorlalte tratate la care România este parte, referitoare la dreptul de a primi şi răspândi informaţii. “;
Art. 33. - Este interzisă clasificarea ca secrete de serviciu a informaţiilor care, prin natura sau conţinutul lor, sunt destinate să asigure informarea cetăţenilor asupra unor probleme de interes public sau personal, pentru favorizarea ori acoperirea eludării legii sau obstrucţionarea justiţiei.


IV) Sa anulati OMAI S/298/2011 intrucat art. 63 alin 1 si alin 2 din Legea 284/2010 este neconstitutional, fiind dat cu incalcarea art. 73 alin 3 lit.j) din Constitutie, fiind aplicabile, mutatis mutandis, considerentele exprimate de Curtea Constitutionala in decizia 392/2014.

Atasam la prezenta, scrisoarea DGPMB nr. 280129/24.04.2015 si anexele ei ( Dispozitia DGPMB nr.1243 din 23.01.2014) precum si imputernicirea membrului de sindicat, cu observarea art. 28 din Legea 28/2011.

Cu stima,
SPR Diamantul
prin presedinte Emil Pascut

Pentru membrul de sindicat
Agent de politie Geamalinga Vanghele

Comments: 0 | posted by webmaster in Misc on 04 June 2015 : 10:33 email to someone Afisare pentru Imprimare


Dute la Pagina   <<        >>  
 
Site optimizat pentru Mozilla Firefox .
Contact
office@sprdiamantul.ro & webmaster@sprdiamantul.ro
Aceste informatii nu pot fi reproduse, republicate sau copiate pe alte pagini sau site-uri.
Copyright 2007 © SPR DIAMANTUL toate drepturile rezervate .